Bijbehorende producten

Alternatieve producten

×

Titel

Text

Helaas niets gevonden

ONZE SERVICES:  ✔️  Pasfoto's  ✔️  Printservice  ✔️  Fotostudio  ✔️  Fotocursus  ✔️  Occasions

Hoe plaats ik een bestelling?


Als je een artikel hebt gevonden welke je graag wil bestellen, dan zet je deze in je winkelwagen. Vervolgens ga je verder shoppen of druk je rechtboven op de winkelwagen.

Hierna kun je de stappen volgen om de bestelling te plaatsen.

Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren


Heb je net je bestelling afgerond, ben je iets vergeten of je hebt het verkeerde product besteld. Dat kan gebeuren!

Neem in dit geval zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice op 0174-625116. Als jouw pakket nog niet is opgehaald door de vervoerder, dan kunnen we het meteen voor je regelen. Is deze al onderweg naar je, dan zijn er 2 opties:

  1. Het pakket niet aannemen als het bij je wordt afgeleverd.
  2. Het pakket aannemen en retourneren, zie 'Retourneren'

Wat is de status van mijn bestelling?


Zodra je iets bij ons hebt besteld, dan krijg je een bevestigingsmail. Als de order door onze vervoerder is opgehaald, dan sturen we je een mail met het 'Track & Trace' nummer. Met dit nummer kun je jouw pakket volgen via de website van PostNL.

Voor meer informatie kijk je bij 'Verzending'.

Heb je specifieke vragen mail ons gerust op info@benhofland.nl.

Wanneer is mijn product weer op voorraad?


Door de verkopen in onze winkels en webshop kan het voorkomen dat een product er even niet is. Wil je weten wanneer een product weer op voorraad is, stuur dan een mail naar info@benhofland.nl. Over het algemeen zijn de producten weer binnen 2 dagen op voorraad.

Hoe kan ik een product retourneren?


Niet tevreden over je product? Dat lossen we op.

Het aanvragen van een retour gaat het snelste via onze website. Maak gebruik van ons contactformulier en vul de gevraagde informatie in. Wij nemen dan contact met je op met de verdere instructies.

Uiteraard worden alleen producten retour genomen welke nog compleet zijn en in de originele verpakking zitten. Als het product beschadigd of niet compleet is, dan komt het niet voor retour in aanmerking.

De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Ons advies is om dit aangetekend te doen. De retour betaling doen wij binnen 14 dagen nadat de producten weer in ons bezit zijn.